Etkili ve Etkin İletişim Eğitim ve Gelişim Programlarımızla, katılımcıların sahip olduğu sözel ve bedensel becerileri geliştirerek, Duygusal ve Sosyal zekaları yüksek, farklı ve geniş bakış açılarına sahip, kendini, işini ve ilişkilerini yönetebilen bireyler olabilmeleri için ihtiyaç duyacakları tüm bilgi ve yaklaşımları kazandırıyoruz.
Etkili ve Etkin İletişim Eğitim ve Gelişim Programlarımızın temelinde; İnsan doğası, dürtü > duygu > düşünce > davranış süreci, benlik durumları, transaksiyonlar, güvenli iletişim, empati ve algı gibi temel psikolojik kavramlar, transaksiyonel olmak üzere bilişsel davranışçı yaklaşımlar, pozitif psikoloji, şema yaklaşımı, şiddetsiz iletişim yaklaşımları, davranışsal iktisat yaklaşımları ve düşünce kalıpları, yerel ve ulusal kültür boyutları yaklaşımları bulunmaktadır.
Bilimsel Perspektif
Bu modülün altyapısında başta dönüştürücü liderlik olmak üzere, adaptif, etik, koçvari ve hizmetkâr liderlik yaklaşımları bulunmaktadır. Türk kültüründe hâkim olan paternalist lider yaklaşımının olumlu yönlerine dokunulmadan modern çalışma hayatındaöne çıkan yukarıdaki liderlik tiplerinden de pratik fayda sağlanmaktadır.
Etkin ve Etkili İletişim, İlişki Yönetimi Eğitimlerimiz
- Yönetsel İletişim ve İlişki Yönetimi
- Duygusal Zeka ve Duygusal Olgunluk
- İletişim Tarzları ve Uyumlanma (Sosyal Stiller)
- Davranış Modelleri ve Güvenli Davranış Modeli
- Takımların Duygusal Zekası
- Gottman (Mahşerin 4 Atlısı) İlişkiler ve Takım İçi Çatışma Çözümleri
- 5.Boyut Dinleme ve Ebeveyn Empatisi
- Benlikler, Duygusal Zeka ve Duygusal Dayanıklılık
- Geri Bindirimden Geri Bildirime
- Temsil Sistemleri (Öğrenme Modelleri)
- Mesnevi Terapi, Benlikler ve Etkin Delegasyon
- Yeni Kuşaklarla İletişim, Algı Yönetimi ve Razılık Temelli İkna
- Bireysel Motivasyon ve Kurumsal Motivasyon
- Değerler Zinciri, Profesyonel Davranış ve İş Etiği
- Beden Dili Mucizesi
- Razı Temelli İkna -Gücü-
Çatışma Yönetimi ve Çağdaş Uzlaşı Yönetimi Atölye Çalışması
- Çağdaş Kurumsal Çatışma Yönetimi
- Gottmanlar (Mahşerin 4 Atlısı, İletişim Zehirleri) Toksik Davranışlar ve Kurum ve Takım İçi Çözümler
- Bilinçli Duygu Yönetimi ve Uzlaşma Yöntemleri
- Ortak Anlam Yaratmak ve Kültürel Takım Koçluğu
- 5. Boyut Dinlemek ve Ebeveyn Empatisi ve Yönetsel Beceriler
- Temsil Sistemleri(Öğrenme Modelleri) Kalibrasyon ve Etkin Delegasyon
- Hedefler TOTE, Ekolojik Model ve Sorunsuz Delegasyon
- TA, Benlikler ve Geri ve İleri Besle(n)me
- Şiddetsiz İletişim ve Duygu Yönetimi
- İş Birliği Yaklaşımı ve Ortak Anlam Yaratmak
Kurumsal Stres Yönetimi Atölye Çalışması
- Stres Yaratan Faktörler ve Geri Bindirimden Geri Bildirime
- Kurumsal Stres ve Kurum İçinde Stresle Başa Çıkma Yolları
- Stres Farkındalığı Yönetim Atölyesi
- Stresin Motivasyona Etkisi ve Stres Yönetimi
- Stres baskı ve öfke yönetimi Duygu Odaklı Problem Çözme
- Değişim Yönetimi ve Etkin İletişim
- Stres Yaratan Faktörler NLP ve Sevgi Dili
- Zor İnsanlarla Baş Etme Sanatı
- Tükenmişlikle Baş Etme Sanatı